dimecres, 12 de març del 2008

I just got pimped



Avui ha estat un dia llarg però interessant. Primer us vull ensenyar el que m'han fet a la Residència! Aquesta setmana estem jugant a una espècie de "amic invisible" on cadascú té una persona a la que perseguir psicològicament i fer creure que n'ets el seu secret admirer. Doncs mireu què m'he trobat avui a la porta! Hahaha... :-) Jo també he fet de les meves a la noia que m'ha tocat, està resultant ser molt divertit perquè hi ha gent que s'ho curra molt, penjant cartells per les 12 plantes de la Residència o inclús al menjador!

Avui he tingut la meva primera sessió de treball amb el meu professor. L'home és molt agradable però ja es veu que em farà pencar de valent! De totes formes, crec que m'agradarà molt el tema. De moment m'he de documentar bé sobre el tema, la estèreo-visió i alguns aspectes bàsics de la programació de seqüències sincronitzades de vídeo... M'ha donat uns quants consells sobre com puc prendre'm les vacances, d'aquí res per exemple tenim la Pasqua, i si progresso adequadament tindré llibertat per anar a la Universitat bàsicament quan vulgui i muntar-me les vacances al meu gust... He d'atendre unes classes que dóna ell per posar-me en context però són només 3 hores a la setmana i de moment estan fent mínims quadrats.

M'ha fet un tour pels laboratoris i els despatxos, tinc un despatx que comparteixo amb un altre noi només per a mi! Hem parlat amb administració i després he anat a un seminari del Dr. Gerald Sommer d'una Universitat alemanya sobre una generalització de la transformada de Hilbert i de Radon aplicades a processat d'imatge fent servir monogenic signals, funcions analítiques i anàlisis de Clifford. Com deduireu ràpidament, no m'he enterat de la missa la meitat però ha estat interessant. La idea bàsica és partir (decouple) la imatge en senyals ortogonals per obtenir representacions més simples d'aquesta... does it ring a bell now?

Ja tinc compte corrent aquí i estic molt content perquè les transferències són més ràpides que a Espanya... ¿us ho podeu creure que els diners m'han tardat 12 hores en arribar quan a Espanya entre diferents bancs tarden 3 dies o més? Estic molt gratament sorprès.

El menjar està molt bé, després de 3 anys al Penya, puc dir que de moment, el menjar està molt bo. Clar que m'he d'acostumar encara als seus horaris, sopar a les 5.30pm encara em costa una mica... Avui, per exemple, sopant a la taula érem un sud-coreà, un de Malàisia, un suec, un d'Aràbia Saudí i un català! Així que és una oportunitat única per establir relacions i riure una mica...