dijous, 11 de setembre del 2008

Even betterer than getting laid, I got paid!



Hola a tots! Encara estic escrivint i sintetitzant les meves últimes aventures per Tonga (Reialme de Tonga, Pacífic Sur) i aviat estarà llest però he pensat que havia d'escriure alguna cosa avui per desitjar a tothom una bona diada i pont (jo no tinc pont) i informar-vos que he cobrat el meu primer salari en dòlars neozelandesos!

Ara que hem sobreviscut a l'engegada de l'acceleròmetre de partícules de casa la Ginie, he d'aprofitar i gastar-m'ho tot abans de que intentin més col·lisions i vingui un forat negre i se'ns emporti a tots, clar que jo estant aquí a l'altre hemisferi i punta del món potser tinc menys de què preocupar-me...

Dimecres arriben dos catalans aquí a Auckland per treballar-hi una temporada i em fa molta il·lusió tenir una mica de companyia compatriòtica per practicar una mica el català.

Us he de posar al dia de moltes coses, però ara mateix hi ha un deadline que m'està fent agonitzar i no tinc gaire temps. Us avanço que m'han ofert el doctorat per aquí i que estic considerant la possibilitat de quedar-me uns quants anys més a fer-lo... Què passarà? Això no treu que us vull veure a tots quan arribi a Barcelona el dia 18 de desembre després de passar uns dies amb la meva amiga Anna a Los Angeles i segurament amb Luis a Malibú. Tot això portant sota el braç (espero) algo que s'assembli a un PFC!